Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Polsterlucken Runde - okružní túra

Trasa začíná od parkoviště a současně od zastávky busu u statku Johannishof, asi kilometr od centra Hinterstoderu. Díky tomu je možné tuto trasu začít jako výlet z Hinterstoderu k jezeru Schiederweiher a pokračovat dále. Po překročení říčky Steyr se nám pomalu začne otevírat údolí Polsterlucken. Zhruba po necelém kilometru chůze dojdeme k umělému jezeru Schiederweiher, ve kterém se za hezkého počasí zrcadlí Velký Priel (2514 m n. m.) a Spitzmauer (2446 m n. m.). Odtud pokračujeme po značené stezce dále až do samotného údolí Polsterlucken. Budeme procházet po rozlehlých loukách až k statku Polster, kde můžeme ochutnat místní vynikající kuchyni. Na jaře můžeme na okolních svazích pozorovat zajímavý jev. Tající sníh na horách vytváří mohutné proudy vody, které se štěrbinami valí dolů do údolí, doprovázené mohutnými zvukovými efekty. Není výjimkou, že se na některém z míst vytvoří vodopád nebo vodotrysk. Síla vody je někdy tak velká, že nadzvedne travní porost. Za statkem odbočíme do leva a pokračujeme k usedlosti Klinsergut za kterou opět odbočíme vlevo směrem k jezeru Schiederweiher a okruh uzavřeme. Délka této trasy je zhruba 5 kilometrů.